ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل
سرخط خبرها

شهید گمنام دفاع مقدس مهمان زائرشهر رضوی شد (۲۹ آذر ۱۴۰۲)+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۱۰۶۴
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
  • ۱
شهید گمنام دفاع مقدس مهمان زائرشهر رضوی شد (۲۹ آذر ۱۴۰۲)+ فیلم
مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در شهرک طرق به سمت زائرشهر رضوی با حضور مردم انقلابی و شهید پرور مشهد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در شهرک طرق به سمت زائرشهر رضوی با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور مشهد آغاز شد.

زائرشهر رضوی، صبح امروز میزبان جمع زیادی از مردم انقلابی و قدرشناس مشهد بود که آمده بودند تا ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام، بار دیگر با آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کنند. شهیدی که هر چند پیکر او ۳۸ سال در گمنامی و غربت مدفون شده بود، اما همسایه مردم مشهد شد تا از این پس، زائران حرم مطهر، زائر مرقد مطهر این شهید نیز باشند.

خادمان آستان قدس رضوی نیز در مراسم استقبال از پیکر این شهید، سنگ تمام گذاشتند و مزار او را با گلاب شستشوی حرم مطهر و گل‌های ضریح منور رضوی، عطرآگین کردند.

در این مراسم که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مدیران و مدیران و مسئولان استان خراسان رضوی و حضور پرشور جمع زیادی از مردم انقلابی و قدرشناس مشهد برگزار شد، پیکر این شهید گمنام دفاع مقدس که در جریان عملیات ایذایی والفجر ۸ به شهادت رسیده و در منطقه بوارین تفحص شده بود، پس از تشییع توسط مردم شهید پرور مشهد، در زائرشهر رضوی به خاک سپرده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
0
براش روزشماری میکنم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->